Panasztételi és tartalom eltávolítási eljárás
- I. Kapcsolatfelvétel
- II. A tartalom bejelentésének és eltávolításának menete
- III. Felfüggesztették a fiókom
- IV. Az egyenlegem nem lett feltöltve
- V. Nem megfelelő minőségű szolgáltatás
- VI. A fogyasztók rendelkezésére álló alternatív vitarendezési lehetőségek
- VII. Hiba az oldalon
Fontos: Kérjük minden esetben ellenőrizd a bejelentéskor megadott email címed helyességét és működőképességét, hibás vagy nem működő email cím esetén sajnos nem tudunk kapcsolatba lépni veled.
I. Kapcsolatfelvétel
- e-mailben: info@sexchat24.hu
- a kapcsolatfelvételi űrlapon
- írásban, megküldve a következő címre:
- LiveNet, s.r.o.
- Náprotivná ulica 353/27
- 930 12 Ohrady, Slovenská republika (a panasz kézhezvételétől számított 7 napon belül válaszolunk neked)
Minden olyan panaszt, amely illegális, nem megfelelő vagy beleegyezés nélkül közzétett tartalom bejelentésére vonatkozik, kivizsgálunk, és szükség esetén 24 órán belül eltávolítjuk az érintett tartalmat.
Az általános panaszok feldolgozása legfeljebb 7 munkanapot vehet igénybe. Ide tartozhatnak például a végfelhasználók számára nyújtott támogatással kapcsolatos észrevételek is.
Minden beérkező panaszt körültekintően, méltányosan és lehetőség szerint a bejelentő megelégedésére kezelünk.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb válaszoljunk. Amennyiben az Ön bejelentése hosszabb feldolgozási időt igényel, erről mindenképpen tájékoztatni fogjuk.
II. A tartalom bejelentésének és eltávolításának menete
Amennyiben úgy érzi, hogy visszaéltek a személyazonosságával, valaki a fényképeit használja, és Önnek adja ki magát, vagy weboldalunkon jogellenes, törvénysértő, illetve az Ön hozzájárulása nélkül közzétett tartalom jelenik meg, kérjük, haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek valamelyikén.
Ha bármilyen tartalomban az Ön képmása vagy adatai jelennek meg az oldalunkon az Ön kifejezett hozzájárulása nélkül, joga van kérni az ilyen anyag eltávolítását.
Kérjük, adja meg azokat az alapvető adatokat, amelyek szükségesek az érintett tartalom egyértelmű beazonosításához. A panasz kézhezvételét követően az illetékes részleg gondosan megvizsgálja, hogy a bejelentett tartalom jogellenes-e, vagy az érintett személy hozzájárulása nélkül került-e közzétételre. Amennyiben bebizonyosodik, hogy a tartalom jogsértő vagy hozzájárulás nélkül lett nyilvánosságra hozva, haladéktalanul és véglegesen eltávolítjuk azt a weboldalról. Az Ön elégedettsége és személyes adatainak védelme számunkra kiemelten fontos.
A bejelentési folyamat elindításához a következő adatokra lesz szükségünk:
- a jogsértő tartalom pontos elérési útvonalára (URL, pl.: https://sexchat24.hu/contact, ezt legegyszerűbben a böngésződ címsorából tudod kimásolni)
- a jogsértés leírására (pl. oldal szabályzatát sértő tartalom, jogvédett tartalom használata, visszaélés személyes adatokkal, stb.)
- a jogsértő tartalom észlelésének időpontjára
- a munkánkat segíti, ha a bejelentés során egy képernyőképet is tud küldeni a bejelentő.
Bejelentés esetén
- a tartalmat ideiglenesen eltávolítjuk a weboldalról amíg kivizsgáljuk a bejelentést
- felvesszük a kapcsolatot a tartalomszolgáltatóval, elkérjük a szükséges igazolásokat és licenceket amivel bizonyítani tudja az általa feltöltött tartalom tulajdonjogát
- ha a tartalomszolgáltató nem tudja bizonyítani, hogy a tartalom az ő tulajdona, vagy nem tudja felmutatni a tartalomhoz tartozó licencet akkor a tartalmat véglegesen töröljük.
Ez idő alatt kapcsolatban leszünk a tartalomszolgáltatóval és a bejelentővel is, hogy informálni tudjuk mindkét felet a fejleményekről.
Vállaljuk, hogy az illegális vagy hozzájárulás nélkül közzétett tartalommal kapcsolatos panaszokat legfeljebb 24 órán belül kivizsgáljuk és kezeljük. A panasz kézhezvételét követően egy kijelölt ügyfélszolgálati munkatárs visszaigazolja annak átvételét, megvizsgálja az esetet, és gondoskodik az illegális vagy hozzájárulás nélkül közzétett tartalom eltávolításáról a meghatározott határidőn belül. Minden panaszt rögzítünk nyilvántartási és jelentési célból.
III. Mit tegyek, ha felfüggesztették a fiókom
Ha fiókod felfüggesztettük, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek valamelyikén. Kizárólag a regisztráció során megadott email címeden keresztül tudsz érdeklődni a felfüggesztett fiókoddal kapcsolatban. Harmadik félnek nem adunk ki semmilyen információt a fiókkal kapcsolatban, ezért fontos a regisztrációkor megadott email címet használni.
Szükségünk lesz ezekre az információkra:
- a felfüggesztett felhasználói név
- a regisztrációkor használt email cím
- mikor észlelted a fiók felfüggesztését.
A felfüggesztett fiók visszaállítása egyedi elbírálás alapján lehetséges.
IV. Mit tegyek, ha az egyenlegem nem lett feltöltve?
A kreditfeltöltésnek különböző módjai vannak, ezért fontos, hogy tájékoztass minket a feltöltés részleteiről, mégpedig az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén. Bármilyen hiba esetén a kreditet utólag manuálisan is fel tudjuk tölteni, ezért a pénzed nem veszik el.
1. Ha a kreditfeltöltés során a banki utalást választottad
szükségünk lesz ezekre az információkra:
- milyen számlaszámra utaltad az összeget
- számlaszámod
- utalás során megadott közleményre
- utalás időpontjára
- utalt összegre.
A leggyorsabb módja a reklamációnak, ha készítesz egy képernyőképet amin minden fontos adat látszódik ahhoz, hogy megtaláljuk az általad utalt összeget a bankban. Miután a tranzakciót megtaláltuk a bank weboldalán, a kreditedet manuálisan feltöltjük.
2. Ha a kreditfeltöltés során bankkártyát használtál
kérjük tudasd velünk, hogy
- melyik fizetési kaput használtad a fizetés során
- az email címet, amit a tranzakció során a fizetési szolgáltatónál megadtál
- tranzakció időpontjára
Amennyiben a fizetési kapu egy emailt küldött neked a sikeres tranzakcióról, kérjük továbbítsd nekünk az emailt, ami alapján sokkal gyorsabban és pontosabban meg tudjuk keresni a tranzakciót.
3. Ha SMS-ben vásároltál kreditet:
kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén, és küld el nekünk:
- a telefonszámodat
- SMS küldés időpontját
ami alapján ellenőrizni tudjuk, hogy az SMS töltés sikeres volt-e vagy sem.
V. Nem megfelelő minőségű szolgáltatás
Fontos tudnod, hogy az előadó modellel előre meg kell egyezned az ingyenes chatben, hogy mit szeretnél látni a fizetős, csak neked szánt privát műsorban.
Ha az előadó modell nem az előre megegyezett műsort adja neked és ezért elégedetlen vagy a kapott szolgáltatással, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén. Szükségünk lesz ezekre az információkra:
- az előadó modell neve
- a felhasználóneved az oldalon
- a megegyezés pontos leírása
- a privát műsor időpontja.
A bejelentést követően 24 órán belül ellenőrizzük az archívumot ami alapján el tudjuk dönteni, hogy
- a megegyezés valóban megtörtént és kétoldalú volt
- a megegyezés nem sértette az oldal szabályzatát
- az előadó modell valóban megszegte a megegyezéseteket.
Amennyiben ezek a feltételek teljesülnek és az előadó modell nem az előre megegyezett műsort adta neked, akkor a nála elköltött kreditedet visszaadjuk.
VI. A fogyasztók rendelkezésére álló alternatív vitarendezési lehetőségek
Kattints ide a további információért
VII. Hiba az oldalon
Bármilyen egyéb hiba és hiányosság esetén kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén. Szükségünk lesz ezekre az információkra:
- a hiba pontos elérési útvonala (URL, pl.: https://sexchat24.hu/contact, ezt legegyszerűbben a böngésződ címsorából tudod kimásolni)
- a hiba lehető legpontosabb leírására
- a hiba észlelésének időpontjára
- lehetőség szerint a hibáról készített képernyőképre
- regisztrált felhasználó esetén a felhasználói névre vagy a regisztrációhoz használt email címre