Panasztételi és tartalom eltávolítási eljárás
- I. Kapcsolatfelvétel
- II. Tartalom eltávolítási eljárás
- III. Felfüggesztették a fiókom
- IV. Az egyenlegem nem lett feltöltve
- V. Nem megfelelő minőségű szolgáltatás
- VI. A fogyasztók rendelkezésére álló alternatív vitarendezési lehetőségek
- VII. Hiba az oldalon
Fontos: Kérjük minden esetben ellenőrizd a bejelentéskor megadott email címed helyességét és működőképességét, hibás vagy nem működő email cím esetén sajnos nem tudunk kapcsolatba lépni veled.
I. Kapcsolatfelvétel
- e-mailben: info@sexchat24.hu (legkésőbb 48 órán belül választ küldünk neked)
- a kapcsolatfelvételi űrlapon (legkésőbb 48 órán belül választ küldünk neked)
- írásban, megküldve a következő címre:
- LiveNet, s.r.o.
- Náprotivná ulica 353/27
- 930 12 Ohrady, Slovenská republika (a panasz kézhezvételétől számított 7 napon belül válaszolunk neked)
II. Tartalom eltávolítási eljárás
Ha úgy érzed, hogy személyazonosságoddal visszaéltek, valaki felhasználja a fényképeidet, személyed, vagy más, illegális tartalom jelenik meg honlapunkon, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek valamelyikén.
Jogsértő tartalom bejelentése esetén szükségünk lesz:
- a jogsértő tartalom pontos elérési útvonalára (URL, pl.: https://sexchat24.hu/contact, ezt legegyszerűbben a böngésződ címsorából tudod kimásolni)
- a jogsértés leírására (pl. oldal szabályzatát sértő tartalom, jogvédett tartalom használata, visszaélés személyes adatokkal, stb.)
- a jogsértő tartalom észlelésének időpontjára
- a munkánkat segíti, ha a bejelentés során egy képernyőképet is tud küldeni a bejelentő.
Bejelentés esetén
- a tartalmat ideiglenesen eltávolítjuk a weboldalról amíg kivizsgáljuk a bejelentést
- felvesszük a kapcsolatot a tartalomszolgáltatóval, elkérjük a szükséges igazolásokat és licenceket amivel bizonyítani tudja az általa feltöltött tartalom tulajdonjogát
- ha a tartalomszolgáltató nem tudja bizonyítani, hogy a tartalom az ő tulajdona, vagy nem tudja felmutatni a tartalomhoz tartozó licencet akkor a tartalmat véglegesen töröljük.
Ez idő alatt kapcsolatban leszünk a tartalomszolgáltatóval és a bejelentővel is, hogy informálni tudjuk mindkét felet a fejleményekről.
III. Mit tegyek, ha felfüggesztették a fiókom
Ha fiókod felfüggesztettük, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek valamelyikén. Kizárólag a regisztráció során megadott email címeden keresztül tudsz érdeklődni a felfüggesztett fiókoddal kapcsolatban. Harmadik félnek nem adunk ki semmilyen információt a fiókkal kapcsolatban, ezért fontos a regisztrációkor megadott email címet használni.
Szükségünk lesz ezekre az információkra:
- a felfüggesztett felhasználói név
- a regisztrációkor használt email cím
- mikor észlelted a fiók felfüggesztését.
A felfüggesztett fiók visszaállítása egyedi elbírálás alapján lehetséges.
IV. Mit tegyek, ha az egyenlegem nem lett feltöltve?
A kreditfeltöltésnek különböző módjai vannak, ezért fontos, hogy tájékoztass minket a feltöltés részleteiről, mégpedig az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén. Bármilyen hiba esetén a kreditet utólag manuálisan is fel tudjuk tölteni, ezért a pénzed nem veszik el.
1. Ha a kreditfeltöltés során a banki utalást választottad
szükségünk lesz ezekre az információkra:
- milyen számlaszámra utaltad az összeget
- számlaszámod
- utalás során megadott közleményre
- utalás időpontjára
- utalt összegre.
A leggyorsabb módja a reklamációnak, ha készítesz egy képernyőképet amin minden fontos adat látszódik ahhoz, hogy megtaláljuk az általad utalt összeget a bankban. Miután a tranzakciót megtaláltuk a bank weboldalán, a kreditedet manuálisan feltöltjük.
2. Ha a kreditfeltöltés során bankkártyát használtál
kérjük tudasd velünk, hogy
- melyik fizetési kaput használtad a fizetés során
- az email címet, amit a tranzakció során a fizetési szolgáltatónál megadtál
- tranzakció időpontjára
Amennyiben a fizetési kapu egy emailt küldött neked a sikeres tranzakcióról, kérjük továbbítsd nekünk az emailt, ami alapján sokkal gyorsabban és pontosabban meg tudjuk keresni a tranzakciót.
3. Ha SMS-ben vásároltál kreditet:
kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén, és küld el nekünk:
- a telefonszámodat
- SMS küldés időpontját
ami alapján ellenőrizni tudjuk, hogy az SMS töltés sikeres volt-e vagy sem.
V. Nem megfelelő minőségű szolgáltatás
Fontos tudnod, hogy az előadó modellel előre meg kell egyezned az ingyenes chatben, hogy mit szeretnél látni a fizetős, csak neked szánt privát műsorban.
Ha az előadó modell nem az előre megegyezett műsort adja neked és ezért elégedetlen vagy a kapott szolgáltatással, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén. Szükségünk lesz ezekre az információkra:
- az előadó modell neve
- a felhasználóneved az oldalon
- a megegyezés pontos leírása
- a privát műsor időpontja.
A bejelentést követően 24 órán belül ellenőrizzük az archívumot ami alapján el tudjuk dönteni, hogy
- a megegyezés valóban megtörtént és kétoldalú volt
- a megegyezés nem sértette az oldal szabályzatát
- az előadó modell valóban megszegte a megegyezéseteket.
Amennyiben ezek a feltételek teljesülnek és az előadó modell nem az előre megegyezett műsort adta neked, akkor a nála elköltött kreditedet visszaadjuk.
VI. A fogyasztók rendelkezésére álló alternatív vitarendezési lehetőségek
Kattints ide a további információért
VII. Hiba az oldalon
Bármilyen egyéb hiba és hiányosság esetén kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén. Szükségünk lesz ezekre az információkra:
- a hiba pontos elérési útvonala (URL, pl.: https://sexchat24.hu/contact, ezt legegyszerűbben a böngésződ címsorából tudod kimásolni)
- a hiba lehető legpontosabb leírására
- a hiba észlelésének időpontjára
- lehetőség szerint a hibáról készített képernyőképre
- regisztrált felhasználó esetén a felhasználói névre vagy a regisztrációhoz használt email címre