K
e
d
v
e
n
c
e
k
Kedvencek

Panasztételi és tartalom eltávolítási eljárás

Fontos: Kérjük minden esetben ellenőrizd a bejelentéskor megadott email címed helyességét és működőképességét, hibás vagy nem működő email cím esetén sajnos nem tudunk kapcsolatba lépni veled.

  • e-mailben: info@sexchat24.hu (legkésőbb 48 órán belül választ küldünk neked)
  • a kapcsolatfelvételi űrlapon (legkésőbb 48 órán belül választ küldünk neked)
  • írásban, megküldve a következő címre:
    • LiveNet, s.r.o.
    • Náprotivná ulica 353/27
    • 930 12 Ohrady, Slovenská republika (a panasz kézhezvételétől számított 7 napon belül válaszolunk neked)

Ha úgy érzed, hogy személyazonosságoddal visszaéltek, valaki felhasználja a fényképeidet, személyed, vagy más, illegális tartalom jelenik meg honlapunkon, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek valamelyikén.

Jogsértő tartalom bejelentése esetén szükségünk lesz:

  • a jogsértő tartalom pontos elérési útvonalára (URL, pl.: https://sexchat24.hu/contact, ezt legegyszerűbben a böngésződ címsorából tudod kimásolni)
  • a jogsértés leírására (pl. oldal szabályzatát sértő tartalom, jogvédett tartalom használata, visszaélés személyes adatokkal, stb.)
  • a jogsértő tartalom észlelésének időpontjára
  • a munkánkat segíti, ha a bejelentés során egy képernyőképet is tud küldeni a bejelentő.

Bejelentés esetén

  • a tartalmat ideiglenesen eltávolítjuk a weboldalról amíg kivizsgáljuk a bejelentést
  • felvesszük a kapcsolatot a tartalomszolgáltatóval, elkérjük a szükséges igazolásokat és licenceket amivel bizonyítani tudja az általa feltöltött tartalom tulajdonjogát
  • ha a tartalomszolgáltató nem tudja bizonyítani, hogy a tartalom az ő tulajdona, vagy nem tudja felmutatni a tartalomhoz tartozó licencet akkor a tartalmat véglegesen töröljük.

Ez idő alatt kapcsolatban leszünk a tartalomszolgáltatóval és a bejelentővel is, hogy informálni tudjuk mindkét felet a fejleményekről.

Ha fiókod felfüggesztettük, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek valamelyikén. Kizárólag a regisztráció során megadott email címeden keresztül tudsz érdeklődni a felfüggesztett fiókoddal kapcsolatban. Harmadik félnek nem adunk ki semmilyen információt a fiókkal kapcsolatban, ezért fontos a regisztrációkor megadott email címet használni.

Szükségünk lesz ezekre az információkra:

  • a felfüggesztett felhasználói név
  • a regisztrációkor használt email cím
  • mikor észlelted a fiók felfüggesztését.

A felfüggesztett fiók visszaállítása egyedi elbírálás alapján lehetséges.

A kreditfeltöltésnek különböző módjai vannak, ezért fontos, hogy tájékoztass minket a feltöltés részleteiről, mégpedig az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén. Bármilyen hiba esetén a kreditet utólag manuálisan is fel tudjuk tölteni, ezért a pénzed nem veszik el.

1. Ha a kreditfeltöltés során a banki utalást választottad

szükségünk lesz ezekre az információkra:

  • milyen számlaszámra utaltad az összeget
  • számlaszámod
  • utalás során megadott közleményre
  • utalás időpontjára
  • utalt összegre.

A leggyorsabb módja a reklamációnak, ha készítesz egy képernyőképet amin minden fontos adat látszódik ahhoz, hogy megtaláljuk az általad utalt összeget a bankban. Miután a tranzakciót megtaláltuk a bank weboldalán, a kreditedet manuálisan feltöltjük.

2. Ha a kreditfeltöltés során bankkártyát használtál

kérjük tudasd velünk, hogy

  • melyik fizetési kaput használtad a fizetés során
  • az email címet, amit a tranzakció során a fizetési szolgáltatónál megadtál
  • tranzakció időpontjára

Amennyiben a fizetési kapu egy emailt küldött neked a sikeres tranzakcióról, kérjük továbbítsd nekünk az emailt, ami alapján sokkal gyorsabban és pontosabban meg tudjuk keresni a tranzakciót.

3. Ha SMS-ben vásároltál kreditet:

kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén, és küld el nekünk:

  • a telefonszámodat
  • SMS küldés időpontját

ami alapján ellenőrizni tudjuk, hogy az SMS töltés sikeres volt-e vagy sem.

Fontos tudnod, hogy az előadó modellel előre meg kell egyezned az ingyenes chatben, hogy mit szeretnél látni a fizetős, csak neked szánt privát műsorban.

Ha az előadó modell nem az előre megegyezett műsort adja neked és ezért elégedetlen vagy a kapott szolgáltatással, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén. Szükségünk lesz ezekre az információkra:

  • az előadó modell neve
  • a felhasználóneved az oldalon
  • a megegyezés pontos leírása
  • a privát műsor időpontja.

A bejelentést követően 24 órán belül ellenőrizzük az archívumot ami alapján el tudjuk dönteni, hogy

  • a megegyezés valóban megtörtént és kétoldalú volt
  • a megegyezés nem sértette az oldal szabályzatát
  • az előadó modell valóban megszegte a megegyezéseteket.

Amennyiben ezek a feltételek teljesülnek és az előadó modell nem az előre megegyezett műsort adta neked, akkor a nála elköltött kreditedet visszaadjuk.

Kattints ide a további információért

Bármilyen egyéb hiba és hiányosság esetén kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az I. pontban felsorolt lehetőségek egyikén. Szükségünk lesz ezekre az információkra:

  • a hiba pontos elérési útvonala (URL, pl.: https://sexchat24.hu/contact, ezt legegyszerűbben a böngésződ címsorából tudod kimásolni)
  • a hiba lehető legpontosabb leírására
  • a hiba észlelésének időpontjára
  • lehetőség szerint a hibáról készített képernyőképre
  • regisztrált felhasználó esetén a felhasználói névre vagy a regisztrációhoz használt email címre

Ugrás az oldal tetejére ↑